Ahoj! Hledáš hry na tábory a akce s dětmi?

Na tomto blogu najdeš již více jak 100 zajímavých her!!!!

Tak se nech inspirovat.
Nezapomeň mi napsat svůj názor a zkušenosti, budu ráda.

SMS návod

23. února 2016 v 10:00 |  Hry pro starší děti
Potřeby: nůžky, izolepa, papíry A4, nastřihané menší papírky cca A6, propisky, papírové dílo (viz níže fotky)
Prostor: nejlépe 2 místnosti

Tato hra je pro větší děti a nejlépe 2, ale dá se to hrát i ve smíšených skupinkách. Děti by se po této hře měli zamyslet nad tím, že mluvené slovo je mnohdy lepší než pouze psané.

Do místnosti 1 umístíme papírové dílo, propisky a malé papírky, do místnosti 2 dáme velké papíry, izolepy, nůžky a malé papírky. Jeden z dvojice jde do místnosti 1 a druhý do místnosti 2 (pozor ten kdo jde do místnosti 2, nesmí vidět papírové dílo).
Úkolem hráče 1 je popsat papírové dílo hráči 2, tak aby byl schopný vyrobit jeho identickou kopii. Hráč jedna píše na menší papírky postup - nesmí používat obrázky, může pouze písmenka a diakritiku, jako v sms. Jeden nebo více vedoucích běhá mezi místnostmi a předává sms hráči 2, který se snaží podle návodu vyrábět papírové dílo. Při nejasnostech může poslat kolegovi otázku. Takže sms můžou psát oba hráči.
Po určité době ukončíme hru a díla porovnáme, dle vašeho uvážení odhadněte která kopie je nejlepší a ten tým vyhrál.

Tip. Pokud rozdělíte skupinky, je dobré toho nejstaršího poslat do místnosti 1 a zbytek skupinky nechat vyrábět dílo.

Ukázka díla:

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Amper Amper | E-mail | 13. září 2016 v 16:16 | Reagovat

Super nápad, díky za inspiraci!

2 taborovky taborovky | 15. září 2016 v 13:21 | Reagovat

[1]: Není zač, jsem ráda :)

3 Annah Annah | Web | 4. listopadu 2016 v 11:40 | Reagovat

[2]: tak tomu já říkám super děkuji